S. Erzi, "ŞİDDET İÇERİKLİ BİLGİSAYAR OYUNLARININ ERGENLERİN SALDIRGANLIK EĞİLİMİNE ETKİSİ," Humanitas , vol.7, no.14, pp.181-202, 2019
Erzi, S. 2019. ŞİDDET İÇERİKLİ BİLGİSAYAR OYUNLARININ ERGENLERİN SALDIRGANLIK EĞİLİMİNE ETKİSİ. Humanitas , vol.7, no.14 , 181-202.
Erzi, S., (2019). ŞİDDET İÇERİKLİ BİLGİSAYAR OYUNLARININ ERGENLERİN SALDIRGANLIK EĞİLİMİNE ETKİSİ. Humanitas , vol.7, no.14, 181-202.
Erzi, SEDA. "ŞİDDET İÇERİKLİ BİLGİSAYAR OYUNLARININ ERGENLERİN SALDIRGANLIK EĞİLİMİNE ETKİSİ," Humanitas , vol.7, no.14, 181-202, 2019
Erzi, SEDA. "ŞİDDET İÇERİKLİ BİLGİSAYAR OYUNLARININ ERGENLERİN SALDIRGANLIK EĞİLİMİNE ETKİSİ." Humanitas , vol.7, no.14, pp.181-202, 2019
Erzi, S. (2019) . "ŞİDDET İÇERİKLİ BİLGİSAYAR OYUNLARININ ERGENLERİN SALDIRGANLIK EĞİLİMİNE ETKİSİ." Humanitas , vol.7, no.14, pp.181-202.
@article{article, author={SEDA ERZİ}, title={ŞİDDET İÇERİKLİ BİLGİSAYAR OYUNLARININ ERGENLERİN SALDIRGANLIK EĞİLİMİNE ETKİSİ}, journal={Humanitas}, year=2019, pages={181-202} }