S. ERGAN, "Sosyal Medyada Kurumsal İletişim ve Halkla İlişkiler," In Sosyal Medyada Pazarlamanın Gücü - Kavramlar, İşleyiş ve Güncel Yaklaşımlar , Ankara: Gazi Kitabevi, 2021, pp.145-178.
ERGAN, S. Sosyal Medyada Kurumsal İletişim ve Halkla İlişkiler. 2021. In Sosyal Medyada Pazarlamanın Gücü - Kavramlar, İşleyiş ve Güncel Yaklaşımlar , Gazi Kitabevi, Ankara, 145-178.
ERGAN, S., (2021). Sosyal Medyada Kurumsal İletişim ve Halkla İlişkiler. Sosyal Medyada Pazarlamanın Gücü - Kavramlar, İşleyiş ve Güncel Yaklaşımlar (pp.145-178), Ankara: Gazi Kitabevi.
ERGAN, SENEM. "Sosyal Medyada Kurumsal İletişim ve Halkla İlişkiler." In Sosyal Medyada Pazarlamanın Gücü - Kavramlar, İşleyiş ve Güncel Yaklaşımlar , 145-178. Ankara: Gazi Kitabevi, 2021
ERGAN, SENEM. "Sosyal Medyada Kurumsal İletişim ve Halkla İlişkiler." Sosyal Medyada Pazarlamanın Gücü - Kavramlar, İşleyiş ve Güncel Yaklaşımlar , Gazi Kitabevi, 2021, pp.145-178.
ERGAN, S. (2021) "Sosyal Medyada Kurumsal İletişim ve Halkla İlişkiler", Sosyal Medyada Pazarlamanın Gücü - Kavramlar, İşleyiş ve Güncel Yaklaşımlar . Ankara: Gazi Kitabevi.
@bookchapter{bookchapter, author ={SENEM ERGAN}, chaptertitle={Sosyal Medyada Kurumsal İletişim ve Halkla İlişkiler}, booktitle={ Sosyal Medyada Pazarlamanın Gücü - Kavramlar, İşleyiş ve Güncel Yaklaşımlar}, publisher={Gazi Kitabevi}, city={Ankara},year={2021} }