M. Kaplan And A. Gezen, "Tüketicilerin Helal Ürün Satın Alma Niyetini Etkileyen Faktörler Üzerine Bir Araştırma," Türk İslam Dünyası Sosyal Araştırmalar Dergisi /The Journal of Turk Islam World Social Studies , vol.4, no.14, pp.319-330, 2017
Kaplan, M. And Gezen, A. 2017. Tüketicilerin Helal Ürün Satın Alma Niyetini Etkileyen Faktörler Üzerine Bir Araştırma. Türk İslam Dünyası Sosyal Araştırmalar Dergisi /The Journal of Turk Islam World Social Studies , vol.4, no.14 , 319-330.
Kaplan, M., & Gezen, A., (2017). Tüketicilerin Helal Ürün Satın Alma Niyetini Etkileyen Faktörler Üzerine Bir Araştırma. Türk İslam Dünyası Sosyal Araştırmalar Dergisi /The Journal of Turk Islam World Social Studies , vol.4, no.14, 319-330.
Kaplan, MUSTAFA, And ASLI ÇETİNKAYA. "Tüketicilerin Helal Ürün Satın Alma Niyetini Etkileyen Faktörler Üzerine Bir Araştırma," Türk İslam Dünyası Sosyal Araştırmalar Dergisi /The Journal of Turk Islam World Social Studies , vol.4, no.14, 319-330, 2017
Kaplan, MUSTAFA And Gezen, ASLI. "Tüketicilerin Helal Ürün Satın Alma Niyetini Etkileyen Faktörler Üzerine Bir Araştırma." Türk İslam Dünyası Sosyal Araştırmalar Dergisi /The Journal of Turk Islam World Social Studies , vol.4, no.14, pp.319-330, 2017
Kaplan, M. And Gezen, A. (2017) . "Tüketicilerin Helal Ürün Satın Alma Niyetini Etkileyen Faktörler Üzerine Bir Araştırma." Türk İslam Dünyası Sosyal Araştırmalar Dergisi /The Journal of Turk Islam World Social Studies , vol.4, no.14, pp.319-330.
@article{article, author={MUSTAFA KAPLAN And author={ASLI ÇETİNKAYA}, title={Tüketicilerin Helal Ürün Satın Alma Niyetini Etkileyen Faktörler Üzerine Bir Araştırma}, journal={Türk İslam Dünyası Sosyal Araştırmalar Dergisi /The Journal of Turk Islam World Social Studies}, year=2017, pages={319-330} }