B. TİMUR And R. Y. KINCAL, "İlköğretim 7 sınıf Fen bilgisi dersinde sorgulamalı öğretimin Inquiry Teaching öğrenci başarısına etkisi," Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.1, no.8, pp.41-65, 2010
TİMUR, B. And KINCAL, R. Y. 2010. İlköğretim 7 sınıf Fen bilgisi dersinde sorgulamalı öğretimin Inquiry Teaching öğrenci başarısına etkisi. Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.1, no.8 , 41-65.
TİMUR, B., & KINCAL, R. Y., (2010). İlköğretim 7 sınıf Fen bilgisi dersinde sorgulamalı öğretimin Inquiry Teaching öğrenci başarısına etkisi. Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.1, no.8, 41-65.
TİMUR, BETÜL, And REMZİ YAVAŞ KINCAL. "İlköğretim 7 sınıf Fen bilgisi dersinde sorgulamalı öğretimin Inquiry Teaching öğrenci başarısına etkisi," Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.1, no.8, 41-65, 2010
TİMUR, BETÜL And KINCAL, REMZİ Y. . "İlköğretim 7 sınıf Fen bilgisi dersinde sorgulamalı öğretimin Inquiry Teaching öğrenci başarısına etkisi." Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.1, no.8, pp.41-65, 2010
TİMUR, B. And KINCAL, R. Y. (2010) . "İlköğretim 7 sınıf Fen bilgisi dersinde sorgulamalı öğretimin Inquiry Teaching öğrenci başarısına etkisi." Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.1, no.8, pp.41-65.
@article{article, author={BETÜL TİMUR And author={REMZİ YAVAŞ KINCAL}, title={İlköğretim 7 sınıf Fen bilgisi dersinde sorgulamalı öğretimin Inquiry Teaching öğrenci başarısına etkisi}, journal={Türk Eğitim Bilimleri Dergisi}, year=2010, pages={41-65} }