Ş. DEMİRKOL Et Al. , "Restoran Atmosferinin Müşteri Memnuniyeti Üzerine Etkisinin İncelenmesi Çanakkale Örneği," 3rd International Congress of Tourism And Management Reserches , Antalya, Turkey, pp.126-138, 2016
DEMİRKOL, Ş. Et Al. 2016. Restoran Atmosferinin Müşteri Memnuniyeti Üzerine Etkisinin İncelenmesi Çanakkale Örneği. 3rd International Congress of Tourism And Management Reserches , (Antalya, Turkey), 126-138.
DEMİRKOL, Ş., TEMELOĞLU, E., & TAŞPINAR, O., (2016). Restoran Atmosferinin Müşteri Memnuniyeti Üzerine Etkisinin İncelenmesi Çanakkale Örneği . 3rd International Congress of Tourism And Management Reserches (pp.126-138). Antalya, Turkey
DEMİRKOL, ŞEHNAZ, ERDEM TEMELOĞLU, And OĞUZ TAŞPINAR. "Restoran Atmosferinin Müşteri Memnuniyeti Üzerine Etkisinin İncelenmesi Çanakkale Örneği," 3rd International Congress of Tourism And Management Reserches, Antalya, Turkey, 2016
DEMİRKOL, ŞEHNAZ Et Al. "Restoran Atmosferinin Müşteri Memnuniyeti Üzerine Etkisinin İncelenmesi Çanakkale Örneği." 3rd International Congress of Tourism And Management Reserches , Antalya, Turkey, pp.126-138, 2016
DEMİRKOL, Ş. TEMELOĞLU, E. And TAŞPINAR, O. (2016) . "Restoran Atmosferinin Müşteri Memnuniyeti Üzerine Etkisinin İncelenmesi Çanakkale Örneği." 3rd International Congress of Tourism And Management Reserches , Antalya, Turkey, pp.126-138.
@conferencepaper{conferencepaper, author={ŞEHNAZ DEMİRKOL Et Al. }, title={Restoran Atmosferinin Müşteri Memnuniyeti Üzerine Etkisinin İncelenmesi Çanakkale Örneği}, congress name={3rd International Congress of Tourism And Management Reserches}, city={Antalya}, country={Turkey}, year={2016}, pages={126-138} }