D. GİRGİN And Ç. ŞAHİN, "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Üstbilişsel Okuma Stratejilerini Kullandırma Düzeyleri: Bir Karma Yöntem Çalışması," Ana Dili Eğitimi Dergisi , vol.8, no.4, pp.1149-1164, 2020
GİRGİN, D. And ŞAHİN, Ç. 2020. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Üstbilişsel Okuma Stratejilerini Kullandırma Düzeyleri: Bir Karma Yöntem Çalışması. Ana Dili Eğitimi Dergisi , vol.8, no.4 , 1149-1164.
GİRGİN, D., & ŞAHİN, Ç., (2020). Sınıf Öğretmeni Adaylarının Üstbilişsel Okuma Stratejilerini Kullandırma Düzeyleri: Bir Karma Yöntem Çalışması. Ana Dili Eğitimi Dergisi , vol.8, no.4, 1149-1164.
GİRGİN, DERYA, And ÇAVUŞ ŞAHİN. "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Üstbilişsel Okuma Stratejilerini Kullandırma Düzeyleri: Bir Karma Yöntem Çalışması," Ana Dili Eğitimi Dergisi , vol.8, no.4, 1149-1164, 2020
GİRGİN, DERYA And ŞAHİN, ÇAVUŞ. "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Üstbilişsel Okuma Stratejilerini Kullandırma Düzeyleri: Bir Karma Yöntem Çalışması." Ana Dili Eğitimi Dergisi , vol.8, no.4, pp.1149-1164, 2020
GİRGİN, D. And ŞAHİN, Ç. (2020) . "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Üstbilişsel Okuma Stratejilerini Kullandırma Düzeyleri: Bir Karma Yöntem Çalışması." Ana Dili Eğitimi Dergisi , vol.8, no.4, pp.1149-1164.
@article{article, author={DERYA GİRGİN And author={ÇAVUŞ ŞAHİN}, title={Sınıf Öğretmeni Adaylarının Üstbilişsel Okuma Stratejilerini Kullandırma Düzeyleri: Bir Karma Yöntem Çalışması}, journal={Ana Dili Eğitimi Dergisi}, year=2020, pages={1149-1164} }