B. BAYDEMİR Et Al. , "İlköğretim II. kademe çocuklarda fiziksel aktivite düzeyi, kendini fiziksel tanımlama ve benlik saygısı," Uluslararası İnsan Bilimleri Dergisi , vol.15, no.2, pp.1050-1057, 2018
BAYDEMİR, B. Et Al. 2018. İlköğretim II. kademe çocuklarda fiziksel aktivite düzeyi, kendini fiziksel tanımlama ve benlik saygısı. Uluslararası İnsan Bilimleri Dergisi , vol.15, no.2 , 1050-1057.
BAYDEMİR, B., YURDAKUL, H. Ö., & ÖZER, M. K., (2018). İlköğretim II. kademe çocuklarda fiziksel aktivite düzeyi, kendini fiziksel tanımlama ve benlik saygısı. Uluslararası İnsan Bilimleri Dergisi , vol.15, no.2, 1050-1057.
BAYDEMİR, BARIŞ, HÜSEYİN ÖZDEN YURDAKUL, And MUSTAFA KAMİL ÖZER. "İlköğretim II. kademe çocuklarda fiziksel aktivite düzeyi, kendini fiziksel tanımlama ve benlik saygısı," Uluslararası İnsan Bilimleri Dergisi , vol.15, no.2, 1050-1057, 2018
BAYDEMİR, BARIŞ Et Al. "İlköğretim II. kademe çocuklarda fiziksel aktivite düzeyi, kendini fiziksel tanımlama ve benlik saygısı." Uluslararası İnsan Bilimleri Dergisi , vol.15, no.2, pp.1050-1057, 2018
BAYDEMİR, B. YURDAKUL, H. Ö. And ÖZER, M. K. (2018) . "İlköğretim II. kademe çocuklarda fiziksel aktivite düzeyi, kendini fiziksel tanımlama ve benlik saygısı." Uluslararası İnsan Bilimleri Dergisi , vol.15, no.2, pp.1050-1057.
@article{article, author={BARIŞ BAYDEMİR Et Al. }, title={İlköğretim II. kademe çocuklarda fiziksel aktivite düzeyi, kendini fiziksel tanımlama ve benlik saygısı}, journal={Uluslararası İnsan Bilimleri Dergisi}, year=2018, pages={1050-1057} }