E. TEMELOĞLU, "Tüketicilerin Kişilik Özellikleri, Risk Algıları ve Yeniden Satın Alma Davranışları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: Otel İşletmelerinde Bir Araştırma," İŞLETME ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , vol.7, no.2, pp.157-179, 2015
TEMELOĞLU, E. 2015. Tüketicilerin Kişilik Özellikleri, Risk Algıları ve Yeniden Satın Alma Davranışları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: Otel İşletmelerinde Bir Araştırma. İŞLETME ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , vol.7, no.2 , 157-179.
TEMELOĞLU, E., (2015). Tüketicilerin Kişilik Özellikleri, Risk Algıları ve Yeniden Satın Alma Davranışları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: Otel İşletmelerinde Bir Araştırma. İŞLETME ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , vol.7, no.2, 157-179.
TEMELOĞLU, ERDEM. "Tüketicilerin Kişilik Özellikleri, Risk Algıları ve Yeniden Satın Alma Davranışları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: Otel İşletmelerinde Bir Araştırma," İŞLETME ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , vol.7, no.2, 157-179, 2015
TEMELOĞLU, ERDEM. "Tüketicilerin Kişilik Özellikleri, Risk Algıları ve Yeniden Satın Alma Davranışları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: Otel İşletmelerinde Bir Araştırma." İŞLETME ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , vol.7, no.2, pp.157-179, 2015
TEMELOĞLU, E. (2015) . "Tüketicilerin Kişilik Özellikleri, Risk Algıları ve Yeniden Satın Alma Davranışları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: Otel İşletmelerinde Bir Araştırma." İŞLETME ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , vol.7, no.2, pp.157-179.
@article{article, author={ERDEM TEMELOĞLU}, title={Tüketicilerin Kişilik Özellikleri, Risk Algıları ve Yeniden Satın Alma Davranışları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: Otel İşletmelerinde Bir Araştırma}, journal={İŞLETME ARAŞTIRMALARI DERGİSİ}, year=2015, pages={157-179} }