G. SART, "OECD ÜLKELERİNDE EĞİTİM DÜZEYİNE GÖRE ÖĞRENCİ-ÖĞRETMEN ORANLARININ İSTATİSTİKSEL ANALİZİ ," Eurasian Academy Of Sciences Social Sciences , no.20, pp.24-30, 2018
SART, G. 2018. OECD ÜLKELERİNDE EĞİTİM DÜZEYİNE GÖRE ÖĞRENCİ-ÖĞRETMEN ORANLARININ İSTATİSTİKSEL ANALİZİ . Eurasian Academy Of Sciences Social Sciences , no.20 , 24-30.
SART, G., (2018). OECD ÜLKELERİNDE EĞİTİM DÜZEYİNE GÖRE ÖĞRENCİ-ÖĞRETMEN ORANLARININ İSTATİSTİKSEL ANALİZİ . Eurasian Academy Of Sciences Social Sciences , no.20, 24-30.
SART, HÜSNÜ. "OECD ÜLKELERİNDE EĞİTİM DÜZEYİNE GÖRE ÖĞRENCİ-ÖĞRETMEN ORANLARININ İSTATİSTİKSEL ANALİZİ ," Eurasian Academy Of Sciences Social Sciences , no.20, 24-30, 2018
SART, HÜSNÜ L. . "OECD ÜLKELERİNDE EĞİTİM DÜZEYİNE GÖRE ÖĞRENCİ-ÖĞRETMEN ORANLARININ İSTATİSTİKSEL ANALİZİ ." Eurasian Academy Of Sciences Social Sciences , no.20, pp.24-30, 2018
SART, G. (2018) . "OECD ÜLKELERİNDE EĞİTİM DÜZEYİNE GÖRE ÖĞRENCİ-ÖĞRETMEN ORANLARININ İSTATİSTİKSEL ANALİZİ ." Eurasian Academy Of Sciences Social Sciences , no.20, pp.24-30.
@article{article, author={HÜSNÜ LEVENT DALYANCI}, title={OECD ÜLKELERİNDE EĞİTİM DÜZEYİNE GÖRE ÖĞRENCİ-ÖĞRETMEN ORANLARININ İSTATİSTİKSEL ANALİZİ }, journal={Eurasian Academy Of Sciences Social Sciences}, year=2018, pages={24-30} }