H. ESEN AYGÜN, "Sosyal Bilgiler Öğretim Programı’nın Sosyal-Duygusal Öğrenme Becerileri Açısından İncelenmesi," Eğitim ve Teknoloji , vol.1, no.1, pp.82-99, 2019
ESEN AYGÜN, H. 2019. Sosyal Bilgiler Öğretim Programı’nın Sosyal-Duygusal Öğrenme Becerileri Açısından İncelenmesi. Eğitim ve Teknoloji , vol.1, no.1 , 82-99.
ESEN AYGÜN, H., (2019). Sosyal Bilgiler Öğretim Programı’nın Sosyal-Duygusal Öğrenme Becerileri Açısından İncelenmesi. Eğitim ve Teknoloji , vol.1, no.1, 82-99.
ESEN AYGÜN, HANİFE. "Sosyal Bilgiler Öğretim Programı’nın Sosyal-Duygusal Öğrenme Becerileri Açısından İncelenmesi," Eğitim ve Teknoloji , vol.1, no.1, 82-99, 2019
ESEN AYGÜN, HANİFE E. . "Sosyal Bilgiler Öğretim Programı’nın Sosyal-Duygusal Öğrenme Becerileri Açısından İncelenmesi." Eğitim ve Teknoloji , vol.1, no.1, pp.82-99, 2019
ESEN AYGÜN, H. (2019) . "Sosyal Bilgiler Öğretim Programı’nın Sosyal-Duygusal Öğrenme Becerileri Açısından İncelenmesi." Eğitim ve Teknoloji , vol.1, no.1, pp.82-99.
@article{article, author={HANİFE ESEN AYGÜN}, title={Sosyal Bilgiler Öğretim Programı’nın Sosyal-Duygusal Öğrenme Becerileri Açısından İncelenmesi}, journal={Eğitim ve Teknoloji}, year=2019, pages={82-99} }