N. AYAS, "Marka Değeri Algılamalarının Tüketici Satın Alma Davranışı Üzerine Etkisi," Girişimcilik ve Kalkınma Dergisi , vol.7, no.1, pp.163-183, 2012
AYAS, N. 2012. Marka Değeri Algılamalarının Tüketici Satın Alma Davranışı Üzerine Etkisi. Girişimcilik ve Kalkınma Dergisi , vol.7, no.1 , 163-183.
AYAS, N., (2012). Marka Değeri Algılamalarının Tüketici Satın Alma Davranışı Üzerine Etkisi. Girişimcilik ve Kalkınma Dergisi , vol.7, no.1, 163-183.
AYAS, NEVRİYE. "Marka Değeri Algılamalarının Tüketici Satın Alma Davranışı Üzerine Etkisi," Girişimcilik ve Kalkınma Dergisi , vol.7, no.1, 163-183, 2012
AYAS, NEVRİYE. "Marka Değeri Algılamalarının Tüketici Satın Alma Davranışı Üzerine Etkisi." Girişimcilik ve Kalkınma Dergisi , vol.7, no.1, pp.163-183, 2012
AYAS, N. (2012) . "Marka Değeri Algılamalarının Tüketici Satın Alma Davranışı Üzerine Etkisi." Girişimcilik ve Kalkınma Dergisi , vol.7, no.1, pp.163-183.
@article{article, author={NEVRİYE AYAS}, title={Marka Değeri Algılamalarının Tüketici Satın Alma Davranışı Üzerine Etkisi}, journal={Girişimcilik ve Kalkınma Dergisi}, year=2012, pages={163-183} }