A. Aytaç And F. M. Özbilen, "Türkiye, Singapur ve Estonya’daki Okul Öncesi Eğitim Programlarında Yer Alan Matematik Kazanımlarının Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi: Karşılaştırmalı Eğitim Çalışması," International SOCIAL SCIENCES STUDIES Journal , vol.8, no.93, pp.88-99, 2022
Aytaç, A. And Özbilen, F. M. 2022. Türkiye, Singapur ve Estonya’daki Okul Öncesi Eğitim Programlarında Yer Alan Matematik Kazanımlarının Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi: Karşılaştırmalı Eğitim Çalışması. International SOCIAL SCIENCES STUDIES Journal , vol.8, no.93 , 88-99.
Aytaç, A., & Özbilen, F. M., (2022). Türkiye, Singapur ve Estonya’daki Okul Öncesi Eğitim Programlarında Yer Alan Matematik Kazanımlarının Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi: Karşılaştırmalı Eğitim Çalışması. International SOCIAL SCIENCES STUDIES Journal , vol.8, no.93, 88-99.
Aytaç, Alper, And FATİH MUTLU ÖZBİLEN. "Türkiye, Singapur ve Estonya’daki Okul Öncesi Eğitim Programlarında Yer Alan Matematik Kazanımlarının Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi: Karşılaştırmalı Eğitim Çalışması," International SOCIAL SCIENCES STUDIES Journal , vol.8, no.93, 88-99, 2022
Aytaç, Alper And Özbilen, FATİH M. . "Türkiye, Singapur ve Estonya’daki Okul Öncesi Eğitim Programlarında Yer Alan Matematik Kazanımlarının Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi: Karşılaştırmalı Eğitim Çalışması." International SOCIAL SCIENCES STUDIES Journal , vol.8, no.93, pp.88-99, 2022
Aytaç, A. And Özbilen, F. M. (2022) . "Türkiye, Singapur ve Estonya’daki Okul Öncesi Eğitim Programlarında Yer Alan Matematik Kazanımlarının Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi: Karşılaştırmalı Eğitim Çalışması." International SOCIAL SCIENCES STUDIES Journal , vol.8, no.93, pp.88-99.
@article{article, author={Alper Aytaç And author={FATİH MUTLU ÖZBİLEN}, title={Türkiye, Singapur ve Estonya’daki Okul Öncesi Eğitim Programlarında Yer Alan Matematik Kazanımlarının Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi: Karşılaştırmalı Eğitim Çalışması}, journal={International SOCIAL SCIENCES STUDIES Journal}, year=2022, pages={88-99} }