Atıf Formatları
Marmara Üniversitesi’nde Muhasebe Eğitimi Alan Öğrencilerin Muhasebe Alanına Bakış Açılarının Değerlendirilmesine Yönelik Bir Araştırma
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

H. Çelenk Et Al. , "Marmara Üniversitesi’nde Muhasebe Eğitimi Alan Öğrencilerin Muhasebe Alanına Bakış Açılarının Değerlendirilmesine Yönelik Bir Araştırma," Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Öneri Dergisi , vol.16, pp.159-171, 2010

Çelenk, H. Et Al. 2010. Marmara Üniversitesi’nde Muhasebe Eğitimi Alan Öğrencilerin Muhasebe Alanına Bakış Açılarının Değerlendirilmesine Yönelik Bir Araştırma. Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Öneri Dergisi , vol.16 , 159-171.

Çelenk, H., ATMACA, M., & Horasan, E., (2010). Marmara Üniversitesi’nde Muhasebe Eğitimi Alan Öğrencilerin Muhasebe Alanına Bakış Açılarının Değerlendirilmesine Yönelik Bir Araştırma. Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Öneri Dergisi , vol.16, 159-171.

Çelenk, Hakan, METİN ATMACA, And Emre Horasan. "Marmara Üniversitesi’nde Muhasebe Eğitimi Alan Öğrencilerin Muhasebe Alanına Bakış Açılarının Değerlendirilmesine Yönelik Bir Araştırma," Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Öneri Dergisi , vol.16, 159-171, 2010

Çelenk, Hakan Et Al. "Marmara Üniversitesi’nde Muhasebe Eğitimi Alan Öğrencilerin Muhasebe Alanına Bakış Açılarının Değerlendirilmesine Yönelik Bir Araştırma." Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Öneri Dergisi , vol.16, pp.159-171, 2010

Çelenk, H. ATMACA, M. And Horasan, E. (2010) . "Marmara Üniversitesi’nde Muhasebe Eğitimi Alan Öğrencilerin Muhasebe Alanına Bakış Açılarının Değerlendirilmesine Yönelik Bir Araştırma." Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Öneri Dergisi , vol.16, pp.159-171.

@article{article, author={Hakan Çelenk Et Al. }, title={Marmara Üniversitesi’nde Muhasebe Eğitimi Alan Öğrencilerin Muhasebe Alanına Bakış Açılarının Değerlendirilmesine Yönelik Bir Araştırma}, journal={Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Öneri Dergisi}, year=2010, pages={159-171} }