Y. ABALI ÖZTÜRK And Ç. ŞAHİN, "Sınıf öğretmenlerinin ve öğrencilerin eğitim programlarında yer alan alternatif ölçme değerlendirme yöntemlerine ilişkin tutumlarının incelenmesi," Trakya Eğitim Dergisi , vol.12, no.1, pp.259-272, 2022
ABALI ÖZTÜRK, Y. And ŞAHİN, Ç. 2022. Sınıf öğretmenlerinin ve öğrencilerin eğitim programlarında yer alan alternatif ölçme değerlendirme yöntemlerine ilişkin tutumlarının incelenmesi. Trakya Eğitim Dergisi , vol.12, no.1 , 259-272.
ABALI ÖZTÜRK, Y., & ŞAHİN, Ç., (2022). Sınıf öğretmenlerinin ve öğrencilerin eğitim programlarında yer alan alternatif ölçme değerlendirme yöntemlerine ilişkin tutumlarının incelenmesi. Trakya Eğitim Dergisi , vol.12, no.1, 259-272.
ABALI ÖZTÜRK, YASEMİN, And ÇAVUŞ ŞAHİN. "Sınıf öğretmenlerinin ve öğrencilerin eğitim programlarında yer alan alternatif ölçme değerlendirme yöntemlerine ilişkin tutumlarının incelenmesi," Trakya Eğitim Dergisi , vol.12, no.1, 259-272, 2022
ABALI ÖZTÜRK, YASEMİN A. And ŞAHİN, ÇAVUŞ. "Sınıf öğretmenlerinin ve öğrencilerin eğitim programlarında yer alan alternatif ölçme değerlendirme yöntemlerine ilişkin tutumlarının incelenmesi." Trakya Eğitim Dergisi , vol.12, no.1, pp.259-272, 2022
ABALI ÖZTÜRK, Y. And ŞAHİN, Ç. (2022) . "Sınıf öğretmenlerinin ve öğrencilerin eğitim programlarında yer alan alternatif ölçme değerlendirme yöntemlerine ilişkin tutumlarının incelenmesi." Trakya Eğitim Dergisi , vol.12, no.1, pp.259-272.
@article{article, author={YASEMİN ABALI ÖZTÜRK And author={ÇAVUŞ ŞAHİN}, title={Sınıf öğretmenlerinin ve öğrencilerin eğitim programlarında yer alan alternatif ölçme değerlendirme yöntemlerine ilişkin tutumlarının incelenmesi}, journal={Trakya Eğitim Dergisi}, year=2022, pages={259-272} }