M. BOZ And T. Özdil, "Ekonomik Krizleri Fırsata Dönüştürmede Müşteri İlişkileri Yönetimi," Uluslar arası Global Mali Kriz Konferansı , vol.1, no.1, Bişkek, Kyrgyzstan, pp.47-68, 2010
BOZ, M. And Özdil, T. 2010. Ekonomik Krizleri Fırsata Dönüştürmede Müşteri İlişkileri Yönetimi. Uluslar arası Global Mali Kriz Konferansı , (Bişkek, Kyrgyzstan), 47-68.
BOZ, M., & Özdil, T., (2010). Ekonomik Krizleri Fırsata Dönüştürmede Müşteri İlişkileri Yönetimi . Uluslar arası Global Mali Kriz Konferansı (pp.47-68). Bişkek, Kyrgyzstan
BOZ, MUSTAFA, And Tuncer Özdil. "Ekonomik Krizleri Fırsata Dönüştürmede Müşteri İlişkileri Yönetimi," Uluslar arası Global Mali Kriz Konferansı, Bişkek, Kyrgyzstan, 2010
BOZ, MUSTAFA And Özdil, Tuncer. "Ekonomik Krizleri Fırsata Dönüştürmede Müşteri İlişkileri Yönetimi." Uluslar arası Global Mali Kriz Konferansı , Bişkek, Kyrgyzstan, pp.47-68, 2010
BOZ, M. And Özdil, T. (2010) . "Ekonomik Krizleri Fırsata Dönüştürmede Müşteri İlişkileri Yönetimi." Uluslar arası Global Mali Kriz Konferansı , Bişkek, Kyrgyzstan, pp.47-68.
@conferencepaper{conferencepaper, author={MUSTAFA BOZ And author={Tuncer Özdil}, title={Ekonomik Krizleri Fırsata Dönüştürmede Müşteri İlişkileri Yönetimi}, congress name={Uluslar arası Global Mali Kriz Konferansı}, city={Bişkek}, country={Kyrgyzstan}, year={2010}, pages={47-68} }