Citation Formats
Restoran Antmosferinin Müşteri Memnuniyeti Üzerine Etkisinin İncelenmesi: Çanakkale Örneği
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

O. TAŞPINAR Et Al. , "Restoran Antmosferinin Müşteri Memnuniyeti Üzerine Etkisinin İncelenmesi: Çanakkale Örneği," 3rd International Congress of Tourism And Management Reseraches , Antalya, Turkey, pp.1-12, 2016

TAŞPINAR, O. Et Al. 2016. Restoran Antmosferinin Müşteri Memnuniyeti Üzerine Etkisinin İncelenmesi: Çanakkale Örneği. 3rd International Congress of Tourism And Management Reseraches , (Antalya, Turkey), 1-12.

TAŞPINAR, O., TEMELOĞLU, E., & DEMİRKOL, Ş., (2016). Restoran Antmosferinin Müşteri Memnuniyeti Üzerine Etkisinin İncelenmesi: Çanakkale Örneği . 3rd International Congress of Tourism And Management Reseraches (pp.1-12). Antalya, Turkey

TAŞPINAR, OĞUZ, ERDEM TEMELOĞLU, And ŞEHNAZ DEMİRKOL. "Restoran Antmosferinin Müşteri Memnuniyeti Üzerine Etkisinin İncelenmesi: Çanakkale Örneği," 3rd International Congress of Tourism And Management Reseraches, Antalya, Turkey, 2016

TAŞPINAR, OĞUZ Et Al. "Restoran Antmosferinin Müşteri Memnuniyeti Üzerine Etkisinin İncelenmesi: Çanakkale Örneği." 3rd International Congress of Tourism And Management Reseraches , Antalya, Turkey, pp.1-12, 2016

TAŞPINAR, O. TEMELOĞLU, E. And DEMİRKOL, Ş. (2016) . "Restoran Antmosferinin Müşteri Memnuniyeti Üzerine Etkisinin İncelenmesi: Çanakkale Örneği." 3rd International Congress of Tourism And Management Reseraches , Antalya, Turkey, pp.1-12.

@conferencepaper{conferencepaper, author={OĞUZ TAŞPINAR Et Al. }, title={Restoran Antmosferinin Müşteri Memnuniyeti Üzerine Etkisinin İncelenmesi: Çanakkale Örneği}, congress name={3rd International Congress of Tourism And Management Reseraches}, city={Antalya}, country={Turkey}, year={2016}, pages={1-12} }