O. ŞAYLAN And E. TOKGÖZ, "Akıllı Telefon Kullanan Üniversite Öğrencilerinin Marka Özdeşleşmesinin Demografik Değişkenler Açısından İncelenmesi," Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Dergisi , vol.22, no.2, pp.729-741, 2019
ŞAYLAN, O. And TOKGÖZ, E. 2019. Akıllı Telefon Kullanan Üniversite Öğrencilerinin Marka Özdeşleşmesinin Demografik Değişkenler Açısından İncelenmesi. Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Dergisi , vol.22, no.2 , 729-741.
ŞAYLAN, O., & TOKGÖZ, E., (2019). Akıllı Telefon Kullanan Üniversite Öğrencilerinin Marka Özdeşleşmesinin Demografik Değişkenler Açısından İncelenmesi. Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Dergisi , vol.22, no.2, 729-741.
ŞAYLAN, ONUR, And EMRAH TOKGÖZ. "Akıllı Telefon Kullanan Üniversite Öğrencilerinin Marka Özdeşleşmesinin Demografik Değişkenler Açısından İncelenmesi," Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Dergisi , vol.22, no.2, 729-741, 2019
ŞAYLAN, ONUR And TOKGÖZ, EMRAH. "Akıllı Telefon Kullanan Üniversite Öğrencilerinin Marka Özdeşleşmesinin Demografik Değişkenler Açısından İncelenmesi." Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Dergisi , vol.22, no.2, pp.729-741, 2019
ŞAYLAN, O. And TOKGÖZ, E. (2019) . "Akıllı Telefon Kullanan Üniversite Öğrencilerinin Marka Özdeşleşmesinin Demografik Değişkenler Açısından İncelenmesi." Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Dergisi , vol.22, no.2, pp.729-741.
@article{article, author={ONUR ŞAYLAN And author={EMRAH TOKGÖZ}, title={Akıllı Telefon Kullanan Üniversite Öğrencilerinin Marka Özdeşleşmesinin Demografik Değişkenler Açısından İncelenmesi}, journal={Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Dergisi}, year=2019, pages={729-741} }