M. TABUK And A. Ş. ÖZDEMİR, "Proje Tabanlı Öğrenmede Çoklu Zekâ Yaklaşımının ÖğrencilerinMatematiğe Karşı Tutumlarına Etkisi," e-Journal of New World Sciences Academy , vol.5, no.3, pp.674-686, 2010
TABUK, M. And ÖZDEMİR, A. Ş. 2010. Proje Tabanlı Öğrenmede Çoklu Zekâ Yaklaşımının ÖğrencilerinMatematiğe Karşı Tutumlarına Etkisi. e-Journal of New World Sciences Academy , vol.5, no.3 , 674-686.
TABUK, M., & ÖZDEMİR, A. Ş., (2010). Proje Tabanlı Öğrenmede Çoklu Zekâ Yaklaşımının ÖğrencilerinMatematiğe Karşı Tutumlarına Etkisi. e-Journal of New World Sciences Academy , vol.5, no.3, 674-686.
TABUK, MESUT, And AHMET ŞÜKRÜ ÖZDEMİR. "Proje Tabanlı Öğrenmede Çoklu Zekâ Yaklaşımının ÖğrencilerinMatematiğe Karşı Tutumlarına Etkisi," e-Journal of New World Sciences Academy , vol.5, no.3, 674-686, 2010
TABUK, MESUT And ÖZDEMİR, AHMET Ş. . "Proje Tabanlı Öğrenmede Çoklu Zekâ Yaklaşımının ÖğrencilerinMatematiğe Karşı Tutumlarına Etkisi." e-Journal of New World Sciences Academy , vol.5, no.3, pp.674-686, 2010
TABUK, M. And ÖZDEMİR, A. Ş. (2010) . "Proje Tabanlı Öğrenmede Çoklu Zekâ Yaklaşımının ÖğrencilerinMatematiğe Karşı Tutumlarına Etkisi." e-Journal of New World Sciences Academy , vol.5, no.3, pp.674-686.
@article{article, author={MESUT TABUK And author={AHMET ŞÜKRÜ ÖZDEMİR}, title={Proje Tabanlı Öğrenmede Çoklu Zekâ Yaklaşımının ÖğrencilerinMatematiğe Karşı Tutumlarına Etkisi}, journal={e-Journal of New World Sciences Academy}, year=2010, pages={674-686} }