A. YILMAZER Et Al. , "Destinasyon Pazarlamasında Gastronomik Marka İmajına Yönelik Bir Araştırma," Türk Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.4, pp.3226-3248, 2020
YILMAZER, A. Et Al. 2020. Destinasyon Pazarlamasında Gastronomik Marka İmajına Yönelik Bir Araştırma. Türk Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.4 , 3226-3248.
YILMAZER, A., GÜVEN, E. Ö., & GÜLŞEN, K., (2020). Destinasyon Pazarlamasında Gastronomik Marka İmajına Yönelik Bir Araştırma. Türk Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.4, 3226-3248.
YILMAZER, AYDIN, EBRU ÖZLEM KORKUTATA, And KEZBAN GÜLŞEN. "Destinasyon Pazarlamasında Gastronomik Marka İmajına Yönelik Bir Araştırma," Türk Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.4, 3226-3248, 2020
YILMAZER, AYDIN Et Al. "Destinasyon Pazarlamasında Gastronomik Marka İmajına Yönelik Bir Araştırma." Türk Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.4, pp.3226-3248, 2020
YILMAZER, A. GÜVEN, E. Ö. And GÜLŞEN, K. (2020) . "Destinasyon Pazarlamasında Gastronomik Marka İmajına Yönelik Bir Araştırma." Türk Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.4, pp.3226-3248.
@article{article, author={AYDIN YILMAZER Et Al. }, title={Destinasyon Pazarlamasında Gastronomik Marka İmajına Yönelik Bir Araştırma}, journal={Türk Turizm Araştırmaları Dergisi}, year=2020, pages={3226-3248} }