A. ÖZCAN, "Giyim Endüstrisinde Modanın Etkisi ve Bu Alandaki Gelişmelerin Sosyal Medya İle Tüketicilere Tanıtılması," 1.Uluslararası Yeni Medya-Yeni Yaklaşımlar Konferansı , Çanakkale, Turkey, pp.645-656, 2014
ÖZCAN, A. 2014. Giyim Endüstrisinde Modanın Etkisi ve Bu Alandaki Gelişmelerin Sosyal Medya İle Tüketicilere Tanıtılması. 1.Uluslararası Yeni Medya-Yeni Yaklaşımlar Konferansı , (Çanakkale, Turkey), 645-656.
ÖZCAN, A., (2014). Giyim Endüstrisinde Modanın Etkisi ve Bu Alandaki Gelişmelerin Sosyal Medya İle Tüketicilere Tanıtılması . 1.Uluslararası Yeni Medya-Yeni Yaklaşımlar Konferansı (pp.645-656). Çanakkale, Turkey
ÖZCAN, AYLİN. "Giyim Endüstrisinde Modanın Etkisi ve Bu Alandaki Gelişmelerin Sosyal Medya İle Tüketicilere Tanıtılması," 1.Uluslararası Yeni Medya-Yeni Yaklaşımlar Konferansı, Çanakkale, Turkey, 2014
ÖZCAN, AYLİN. "Giyim Endüstrisinde Modanın Etkisi ve Bu Alandaki Gelişmelerin Sosyal Medya İle Tüketicilere Tanıtılması." 1.Uluslararası Yeni Medya-Yeni Yaklaşımlar Konferansı , Çanakkale, Turkey, pp.645-656, 2014
ÖZCAN, A. (2014) . "Giyim Endüstrisinde Modanın Etkisi ve Bu Alandaki Gelişmelerin Sosyal Medya İle Tüketicilere Tanıtılması." 1.Uluslararası Yeni Medya-Yeni Yaklaşımlar Konferansı , Çanakkale, Turkey, pp.645-656.
@conferencepaper{conferencepaper, author={AYLİN ÖZCAN}, title={Giyim Endüstrisinde Modanın Etkisi ve Bu Alandaki Gelişmelerin Sosyal Medya İle Tüketicilere Tanıtılması}, congress name={1.Uluslararası Yeni Medya-Yeni Yaklaşımlar Konferansı}, city={Çanakkale}, country={Turkey}, year={2014}, pages={645-656} }