Ç. ŞAHİN TAŞKIN, "Öğretmenlik Uygulaması Dersinin Öğretmen Adaylarının Alternatif Değerlendirmeye İlişkin Özyeterliklerinin Gelişimindeki Rolü," III. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , Gaziantep, Turkey, pp.133, 2015
ŞAHİN TAŞKIN, Ç. 2015. Öğretmenlik Uygulaması Dersinin Öğretmen Adaylarının Alternatif Değerlendirmeye İlişkin Özyeterliklerinin Gelişimindeki Rolü. III. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , (Gaziantep, Turkey), 133.
ŞAHİN TAŞKIN, Ç., (2015). Öğretmenlik Uygulaması Dersinin Öğretmen Adaylarının Alternatif Değerlendirmeye İlişkin Özyeterliklerinin Gelişimindeki Rolü . III. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (pp.133). Gaziantep, Turkey
ŞAHİN TAŞKIN, ÇİĞDEM. "Öğretmenlik Uygulaması Dersinin Öğretmen Adaylarının Alternatif Değerlendirmeye İlişkin Özyeterliklerinin Gelişimindeki Rolü," III. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Gaziantep, Turkey, 2015
ŞAHİN TAŞKIN, ÇİĞDEM Ş. . "Öğretmenlik Uygulaması Dersinin Öğretmen Adaylarının Alternatif Değerlendirmeye İlişkin Özyeterliklerinin Gelişimindeki Rolü." III. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , Gaziantep, Turkey, pp.133, 2015
ŞAHİN TAŞKIN, Ç. (2015) . "Öğretmenlik Uygulaması Dersinin Öğretmen Adaylarının Alternatif Değerlendirmeye İlişkin Özyeterliklerinin Gelişimindeki Rolü." III. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , Gaziantep, Turkey, p.133.
@conferencepaper{conferencepaper, author={ÇİĞDEM ŞAHİN TAŞKIN}, title={Öğretmenlik Uygulaması Dersinin Öğretmen Adaylarının Alternatif Değerlendirmeye İlişkin Özyeterliklerinin Gelişimindeki Rolü}, congress name={III. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi}, city={Gaziantep}, country={Turkey}, year={2015}, pages={133} }