Ç. ŞAHİN, "Öğretmenlik Uygulaması Dersinde Öğrenme-Öğretme Sürecinin Cinsiyet Açısından Değerlendirilmesi," Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.5(2), pp.271-289, 2005
ŞAHİN, Ç. 2005. Öğretmenlik Uygulaması Dersinde Öğrenme-Öğretme Sürecinin Cinsiyet Açısından Değerlendirilmesi. Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.5(2) , 271-289.
ŞAHİN, Ç., (2005). Öğretmenlik Uygulaması Dersinde Öğrenme-Öğretme Sürecinin Cinsiyet Açısından Değerlendirilmesi. Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.5(2), 271-289.
ŞAHİN, ÇAVUŞ. "Öğretmenlik Uygulaması Dersinde Öğrenme-Öğretme Sürecinin Cinsiyet Açısından Değerlendirilmesi," Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.5(2), 271-289, 2005
ŞAHİN, ÇAVUŞ. "Öğretmenlik Uygulaması Dersinde Öğrenme-Öğretme Sürecinin Cinsiyet Açısından Değerlendirilmesi." Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.5(2), pp.271-289, 2005
ŞAHİN, Ç. (2005) . "Öğretmenlik Uygulaması Dersinde Öğrenme-Öğretme Sürecinin Cinsiyet Açısından Değerlendirilmesi." Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.5(2), pp.271-289.
@article{article, author={ÇAVUŞ ŞAHİN}, title={Öğretmenlik Uygulaması Dersinde Öğrenme-Öğretme Sürecinin Cinsiyet Açısından Değerlendirilmesi}, journal={Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2005, pages={271-289} }