E. Okur Et Al. , "Sınıf Öğretmenlerinin Biyolojik Çeşitlilik Konularının Öğretiminde Sıklıkla Kullandıkları Yöntemler (Çanakkale- Türkiye)," Journal of Theory and Practice in Education , vol.7, no.1, pp.142-159, 2011
Okur, E. Et Al. 2011. Sınıf Öğretmenlerinin Biyolojik Çeşitlilik Konularının Öğretiminde Sıklıkla Kullandıkları Yöntemler (Çanakkale- Türkiye). Journal of Theory and Practice in Education , vol.7, no.1 , 142-159.
Okur, E., YALÇIN ÖZDİLEK, Ş., & Şahin, Ç., (2011). Sınıf Öğretmenlerinin Biyolojik Çeşitlilik Konularının Öğretiminde Sıklıkla Kullandıkları Yöntemler (Çanakkale- Türkiye). Journal of Theory and Practice in Education , vol.7, no.1, 142-159.
Okur, EMEL, ŞÜKRAN YALÇIN ÖZDİLEK, And ÇAVUŞ ŞAHİN. "Sınıf Öğretmenlerinin Biyolojik Çeşitlilik Konularının Öğretiminde Sıklıkla Kullandıkları Yöntemler (Çanakkale- Türkiye)," Journal of Theory and Practice in Education , vol.7, no.1, 142-159, 2011
Okur, EMEL Et Al. "Sınıf Öğretmenlerinin Biyolojik Çeşitlilik Konularının Öğretiminde Sıklıkla Kullandıkları Yöntemler (Çanakkale- Türkiye)." Journal of Theory and Practice in Education , vol.7, no.1, pp.142-159, 2011
Okur, E. YALÇIN ÖZDİLEK, Ş. And Şahin, Ç. (2011) . "Sınıf Öğretmenlerinin Biyolojik Çeşitlilik Konularının Öğretiminde Sıklıkla Kullandıkları Yöntemler (Çanakkale- Türkiye)." Journal of Theory and Practice in Education , vol.7, no.1, pp.142-159.
@article{article, author={EMEL OKUR Et Al. }, title={Sınıf Öğretmenlerinin Biyolojik Çeşitlilik Konularının Öğretiminde Sıklıkla Kullandıkları Yöntemler (Çanakkale- Türkiye)}, journal={Journal of Theory and Practice in Education}, year=2011, pages={142-159} }