Citation Formats
ÜÇ BOYUTLU GÖRÜNTÜLERİN REKLAM AFİŞLERİNDEKİ YERİ
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

S. Vural And D. KÜRŞAD, "ÜÇ BOYUTLU GÖRÜNTÜLERİN REKLAM AFİŞLERİNDEKİ YERİ," SOCIAL SCIENCES STUDIES JOURNAL , vol.6, no.66, pp.3106-3120, 2020

Vural, S. And KÜRŞAD, D. 2020. ÜÇ BOYUTLU GÖRÜNTÜLERİN REKLAM AFİŞLERİNDEKİ YERİ. SOCIAL SCIENCES STUDIES JOURNAL , vol.6, no.66 , 3106-3120.

Vural, S., & KÜRŞAD, D., (2020). ÜÇ BOYUTLU GÖRÜNTÜLERİN REKLAM AFİŞLERİNDEKİ YERİ. SOCIAL SCIENCES STUDIES JOURNAL , vol.6, no.66, 3106-3120.

Vural, Serkan, And DENİZ KÜRŞAD. "ÜÇ BOYUTLU GÖRÜNTÜLERİN REKLAM AFİŞLERİNDEKİ YERİ," SOCIAL SCIENCES STUDIES JOURNAL , vol.6, no.66, 3106-3120, 2020

Vural, Serkan And KÜRŞAD, DENİZ. "ÜÇ BOYUTLU GÖRÜNTÜLERİN REKLAM AFİŞLERİNDEKİ YERİ." SOCIAL SCIENCES STUDIES JOURNAL , vol.6, no.66, pp.3106-3120, 2020

Vural, S. And KÜRŞAD, D. (2020) . "ÜÇ BOYUTLU GÖRÜNTÜLERİN REKLAM AFİŞLERİNDEKİ YERİ." SOCIAL SCIENCES STUDIES JOURNAL , vol.6, no.66, pp.3106-3120.

@article{article, author={Serkan Vural And author={DENİZ KÜRŞAD}, title={ÜÇ BOYUTLU GÖRÜNTÜLERİN REKLAM AFİŞLERİNDEKİ YERİ}, journal={SOCIAL SCIENCES STUDIES JOURNAL}, year=2020, pages={3106-3120} }