S. GÜVEN Et Al. , "SINIF ÖĞRETMENLERİ SINIFTA DUYGULARINI NASIL YÖNLENDİRİRLER VE DUYGU YÖNETİMİNİ NASIL SAĞLARLAR?," International Journal of Language Academy , vol.5, no.17, pp.493-505, 2017
GÜVEN, S. Et Al. 2017. SINIF ÖĞRETMENLERİ SINIFTA DUYGULARINI NASIL YÖNLENDİRİRLER VE DUYGU YÖNETİMİNİ NASIL SAĞLARLAR?. International Journal of Language Academy , vol.5, no.17 , 493-505.
GÜVEN, S., DÜNDAR, A., & DİNÇSOY, K., (2017). SINIF ÖĞRETMENLERİ SINIFTA DUYGULARINI NASIL YÖNLENDİRİRLER VE DUYGU YÖNETİMİNİ NASIL SAĞLARLAR?. International Journal of Language Academy , vol.5, no.17, 493-505.
GÜVEN, SİBEL, Ayşegül DÜNDAR, And Kübra DİNÇSOY. "SINIF ÖĞRETMENLERİ SINIFTA DUYGULARINI NASIL YÖNLENDİRİRLER VE DUYGU YÖNETİMİNİ NASIL SAĞLARLAR?," International Journal of Language Academy , vol.5, no.17, 493-505, 2017
GÜVEN, SİBEL Et Al. "SINIF ÖĞRETMENLERİ SINIFTA DUYGULARINI NASIL YÖNLENDİRİRLER VE DUYGU YÖNETİMİNİ NASIL SAĞLARLAR?." International Journal of Language Academy , vol.5, no.17, pp.493-505, 2017
GÜVEN, S. DÜNDAR, A. And DİNÇSOY, K. (2017) . "SINIF ÖĞRETMENLERİ SINIFTA DUYGULARINI NASIL YÖNLENDİRİRLER VE DUYGU YÖNETİMİNİ NASIL SAĞLARLAR?." International Journal of Language Academy , vol.5, no.17, pp.493-505.
@article{article, author={SİBEL GÜVEN Et Al. }, title={SINIF ÖĞRETMENLERİ SINIFTA DUYGULARINI NASIL YÖNLENDİRİRLER VE DUYGU YÖNETİMİNİ NASIL SAĞLARLAR?}, journal={International Journal of Language Academy}, year=2017, pages={493-505} }