M. A. SALAHLI And R. YALÇIN, "İLKÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN PROGRAMLAMA BECERİLERİNİN GELİŞTİRİLMESİ İÇİN ROBOT TEKNOLOJİLERİNİN KULLANILMASI," X. International Congress on Research in Education (ICRE) X. ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ , Antalya, Turkey, pp.22, 2019
SALAHLI, M. A. And YALÇIN, R. 2019. İLKÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN PROGRAMLAMA BECERİLERİNİN GELİŞTİRİLMESİ İÇİN ROBOT TEKNOLOJİLERİNİN KULLANILMASI. X. International Congress on Research in Education (ICRE) X. ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ , (Antalya, Turkey), 22.
SALAHLI, M. A., & YALÇIN, R., (2019). İLKÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN PROGRAMLAMA BECERİLERİNİN GELİŞTİRİLMESİ İÇİN ROBOT TEKNOLOJİLERİNİN KULLANILMASI . X. International Congress on Research in Education (ICRE) X. ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ (pp.22). Antalya, Turkey
SALAHLI, MEHMET, And Reşit YALÇIN. "İLKÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN PROGRAMLAMA BECERİLERİNİN GELİŞTİRİLMESİ İÇİN ROBOT TEKNOLOJİLERİNİN KULLANILMASI," X. International Congress on Research in Education (ICRE) X. ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Antalya, Turkey, 2019
SALAHLI, MEHMET A. And YALÇIN, Reşit. "İLKÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN PROGRAMLAMA BECERİLERİNİN GELİŞTİRİLMESİ İÇİN ROBOT TEKNOLOJİLERİNİN KULLANILMASI." X. International Congress on Research in Education (ICRE) X. ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ , Antalya, Turkey, pp.22, 2019
SALAHLI, M. A. And YALÇIN, R. (2019) . "İLKÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN PROGRAMLAMA BECERİLERİNİN GELİŞTİRİLMESİ İÇİN ROBOT TEKNOLOJİLERİNİN KULLANILMASI." X. International Congress on Research in Education (ICRE) X. ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ , Antalya, Turkey, p.22.
@conferencepaper{conferencepaper, author={MEHMET ALİ SALAHLI And author={Reşit YALÇIN}, title={İLKÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN PROGRAMLAMA BECERİLERİNİN GELİŞTİRİLMESİ İÇİN ROBOT TEKNOLOJİLERİNİN KULLANILMASI}, congress name={X. International Congress on Research in Education (ICRE) X. ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ}, city={Antalya}, country={Turkey}, year={2019}, pages={22} }