S. Z. GENÇ Et Al. , "Değer Ve Eğitimi Sorunsalı: Sınıf Öğretmenlerinin Görüşlerine Göre Durum Tespiti," Eğitimde Kuram ve Uygulama , vol.11, no.2, pp.374-397, 2015
GENÇ, S. Z. Et Al. 2015. Değer Ve Eğitimi Sorunsalı: Sınıf Öğretmenlerinin Görüşlerine Göre Durum Tespiti. Eğitimde Kuram ve Uygulama , vol.11, no.2 , 374-397.
GENÇ, S. Z., TUTKUN, T., & ÇORUK, A., (2015). Değer Ve Eğitimi Sorunsalı: Sınıf Öğretmenlerinin Görüşlerine Göre Durum Tespiti. Eğitimde Kuram ve Uygulama , vol.11, no.2, 374-397.
GENÇ, SALİH, TUGAY TUTKUN, And ADİL ÇORUK. "Değer Ve Eğitimi Sorunsalı: Sınıf Öğretmenlerinin Görüşlerine Göre Durum Tespiti," Eğitimde Kuram ve Uygulama , vol.11, no.2, 374-397, 2015
GENÇ, SALİH Z. Et Al. "Değer Ve Eğitimi Sorunsalı: Sınıf Öğretmenlerinin Görüşlerine Göre Durum Tespiti." Eğitimde Kuram ve Uygulama , vol.11, no.2, pp.374-397, 2015
GENÇ, S. Z. TUTKUN, T. And ÇORUK, A. (2015) . "Değer Ve Eğitimi Sorunsalı: Sınıf Öğretmenlerinin Görüşlerine Göre Durum Tespiti." Eğitimde Kuram ve Uygulama , vol.11, no.2, pp.374-397.
@article{article, author={SALİH ZEKİ GENÇ Et Al. }, title={Değer Ve Eğitimi Sorunsalı: Sınıf Öğretmenlerinin Görüşlerine Göre Durum Tespiti}, journal={Eğitimde Kuram ve Uygulama}, year=2015, pages={374-397} }