B. ÇAVUŞGİL KÖSE, "Otel İşletmelerinde Müşteri İlişkileri Yönetimi: Çanakkale Kent Merkezinde Bir Araştırma," 1st International Congress on Management of Organizations , vol.1, pp.285-286, 2020
ÇAVUŞGİL KÖSE, B. 2020. Otel İşletmelerinde Müşteri İlişkileri Yönetimi: Çanakkale Kent Merkezinde Bir Araştırma. 1st International Congress on Management of Organizations , 285-286.
ÇAVUŞGİL KÖSE, B., (2020). Otel İşletmelerinde Müşteri İlişkileri Yönetimi: Çanakkale Kent Merkezinde Bir Araştırma . 1st International Congress on Management of Organizations (pp.285-286).
ÇAVUŞGİL KÖSE, BİLGE. "Otel İşletmelerinde Müşteri İlişkileri Yönetimi: Çanakkale Kent Merkezinde Bir Araştırma," 1st International Congress on Management of Organizations, 2020
ÇAVUŞGİL KÖSE, BİLGE Ç. . "Otel İşletmelerinde Müşteri İlişkileri Yönetimi: Çanakkale Kent Merkezinde Bir Araştırma." 1st International Congress on Management of Organizations , pp.285-286, 2020
ÇAVUŞGİL KÖSE, B. (2020) . "Otel İşletmelerinde Müşteri İlişkileri Yönetimi: Çanakkale Kent Merkezinde Bir Araştırma." 1st International Congress on Management of Organizations , pp.285-286.
@conferencepaper{conferencepaper, author={BİLGE ÇAVUŞGİL KÖSE}, title={Otel İşletmelerinde Müşteri İlişkileri Yönetimi: Çanakkale Kent Merkezinde Bir Araştırma}, congress name={1st International Congress on Management of Organizations}, city={}, country={}, year={2020}, pages={285-286} }