H. Ugur, "STUART HALL YAKLAŞIMI ÇERÇEVESİNDE FİNİSH SUYUN SONU GÖRÜNÜYOR REKLAM FİLMİNE YÖNELİK ALIMLAMA ANALİZİ," The Journal of Academic Social Sciences , vol.9, no.122, pp.478-495, 2021
Ugur, H. 2021. STUART HALL YAKLAŞIMI ÇERÇEVESİNDE FİNİSH SUYUN SONU GÖRÜNÜYOR REKLAM FİLMİNE YÖNELİK ALIMLAMA ANALİZİ. The Journal of Academic Social Sciences , vol.9, no.122 , 478-495.
Ugur, H., (2021). STUART HALL YAKLAŞIMI ÇERÇEVESİNDE FİNİSH SUYUN SONU GÖRÜNÜYOR REKLAM FİLMİNE YÖNELİK ALIMLAMA ANALİZİ. The Journal of Academic Social Sciences , vol.9, no.122, 478-495.
Ugur, HÜLYA. "STUART HALL YAKLAŞIMI ÇERÇEVESİNDE FİNİSH SUYUN SONU GÖRÜNÜYOR REKLAM FİLMİNE YÖNELİK ALIMLAMA ANALİZİ," The Journal of Academic Social Sciences , vol.9, no.122, 478-495, 2021
Ugur, HÜLYA. "STUART HALL YAKLAŞIMI ÇERÇEVESİNDE FİNİSH SUYUN SONU GÖRÜNÜYOR REKLAM FİLMİNE YÖNELİK ALIMLAMA ANALİZİ." The Journal of Academic Social Sciences , vol.9, no.122, pp.478-495, 2021
Ugur, H. (2021) . "STUART HALL YAKLAŞIMI ÇERÇEVESİNDE FİNİSH SUYUN SONU GÖRÜNÜYOR REKLAM FİLMİNE YÖNELİK ALIMLAMA ANALİZİ." The Journal of Academic Social Sciences , vol.9, no.122, pp.478-495.
@article{article, author={HÜLYA UGUR}, title={STUART HALL YAKLAŞIMI ÇERÇEVESİNDE FİNİSH SUYUN SONU GÖRÜNÜYOR REKLAM FİLMİNE YÖNELİK ALIMLAMA ANALİZİ}, journal={The Journal of Academic Social Sciences}, year=2021, pages={478-495} }