M. ÖZDEN, "TÜRKÇE EĞİTİMİ ÖĞRENCİLERİNİN ÜSTBİLİŞSEL OKUMA STRATEJİLERİ FARKINDALIKLARI," Turkish Studies Educational Sciences , vol.13, no.19, pp.1427-1439, 2018
ÖZDEN, M. 2018. TÜRKÇE EĞİTİMİ ÖĞRENCİLERİNİN ÜSTBİLİŞSEL OKUMA STRATEJİLERİ FARKINDALIKLARI. Turkish Studies Educational Sciences , vol.13, no.19 , 1427-1439.
ÖZDEN, M., (2018). TÜRKÇE EĞİTİMİ ÖĞRENCİLERİNİN ÜSTBİLİŞSEL OKUMA STRATEJİLERİ FARKINDALIKLARI. Turkish Studies Educational Sciences , vol.13, no.19, 1427-1439.
ÖZDEN, MEHTAP. "TÜRKÇE EĞİTİMİ ÖĞRENCİLERİNİN ÜSTBİLİŞSEL OKUMA STRATEJİLERİ FARKINDALIKLARI," Turkish Studies Educational Sciences , vol.13, no.19, 1427-1439, 2018
ÖZDEN, MEHTAP G. . "TÜRKÇE EĞİTİMİ ÖĞRENCİLERİNİN ÜSTBİLİŞSEL OKUMA STRATEJİLERİ FARKINDALIKLARI." Turkish Studies Educational Sciences , vol.13, no.19, pp.1427-1439, 2018
ÖZDEN, M. (2018) . "TÜRKÇE EĞİTİMİ ÖĞRENCİLERİNİN ÜSTBİLİŞSEL OKUMA STRATEJİLERİ FARKINDALIKLARI." Turkish Studies Educational Sciences , vol.13, no.19, pp.1427-1439.
@article{article, author={MEHTAP GÜNEŞ ÖZDEN}, title={TÜRKÇE EĞİTİMİ ÖĞRENCİLERİNİN ÜSTBİLİŞSEL OKUMA STRATEJİLERİ FARKINDALIKLARI}, journal={Turkish Studies Educational Sciences}, year=2018, pages={1427-1439} }