K. C. Baykal And S. Coşkun, "Radyo ve Televizyon Yayıncılığında Reklam Yayınlarını Düzenleyen İlkelerin İhlâli," TURKISH STUDIES , no.13, pp.127-144, 2018
Baykal, K. C. And Coşkun, S. 2018. Radyo ve Televizyon Yayıncılığında Reklam Yayınlarını Düzenleyen İlkelerin İhlâli. TURKISH STUDIES , no.13 , 127-144.
Baykal, K. C., & Coşkun, S., (2018). Radyo ve Televizyon Yayıncılığında Reklam Yayınlarını Düzenleyen İlkelerin İhlâli. TURKISH STUDIES , no.13, 127-144.
Baykal, KEMAL, And Sena Coşkun. "Radyo ve Televizyon Yayıncılığında Reklam Yayınlarını Düzenleyen İlkelerin İhlâli," TURKISH STUDIES , no.13, 127-144, 2018
Baykal, KEMAL C. And Coşkun, Sena. "Radyo ve Televizyon Yayıncılığında Reklam Yayınlarını Düzenleyen İlkelerin İhlâli." TURKISH STUDIES , no.13, pp.127-144, 2018
Baykal, K. C. And Coşkun, S. (2018) . "Radyo ve Televizyon Yayıncılığında Reklam Yayınlarını Düzenleyen İlkelerin İhlâli." TURKISH STUDIES , no.13, pp.127-144.
@article{article, author={KEMAL CEM BAYKAL And author={Sena Coşkun}, title={Radyo ve Televizyon Yayıncılığında Reklam Yayınlarını Düzenleyen İlkelerin İhlâli}, journal={TURKISH STUDIES}, year=2018, pages={127-144} }