Ş. ORAKCI Et Al. , "Cinsiyetin kaynaştırma eğitimine yönelik tutuma etkisi: Bir meta-analiz çalışması (The effect of teachers’ genders on attitude towards inclusion: A meta-analysis study).," IIIrd International Eurasian Educational Research Congress (EJER 2016) (3. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi). , Muğla, Turkey, 2016
ORAKCI, Ş. Et Al. 2016. Cinsiyetin kaynaştırma eğitimine yönelik tutuma etkisi: Bir meta-analiz çalışması (The effect of teachers’ genders on attitude towards inclusion: A meta-analysis study).. IIIrd International Eurasian Educational Research Congress (EJER 2016) (3. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi). , (Muğla, Turkey).
ORAKCI, Ş., AKTAN, O., TORAMAN, Ç., & ÇEVİK, H., (2016). Cinsiyetin kaynaştırma eğitimine yönelik tutuma etkisi: Bir meta-analiz çalışması (The effect of teachers’ genders on attitude towards inclusion: A meta-analysis study). . IIIrd International Eurasian Educational Research Congress (EJER 2016) (3. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi)., Muğla, Turkey
ORAKCI, ŞENOL Et Al. "Cinsiyetin kaynaştırma eğitimine yönelik tutuma etkisi: Bir meta-analiz çalışması (The effect of teachers’ genders on attitude towards inclusion: A meta-analysis study).," IIIrd International Eurasian Educational Research Congress (EJER 2016) (3. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi)., Muğla, Turkey, 2016
ORAKCI, ŞENOL Et Al. "Cinsiyetin kaynaştırma eğitimine yönelik tutuma etkisi: Bir meta-analiz çalışması (The effect of teachers’ genders on attitude towards inclusion: A meta-analysis study).." IIIrd International Eurasian Educational Research Congress (EJER 2016) (3. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi). , Muğla, Turkey, 2016
ORAKCI, Ş. Et Al. (2016) . "Cinsiyetin kaynaştırma eğitimine yönelik tutuma etkisi: Bir meta-analiz çalışması (The effect of teachers’ genders on attitude towards inclusion: A meta-analysis study).." IIIrd International Eurasian Educational Research Congress (EJER 2016) (3. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi). , Muğla, Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={ŞENOL ORAKCI Et Al. }, title={Cinsiyetin kaynaştırma eğitimine yönelik tutuma etkisi: Bir meta-analiz çalışması (The effect of teachers’ genders on attitude towards inclusion: A meta-analysis study).}, congress name={IIIrd International Eurasian Educational Research Congress (EJER 2016) (3. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi).}, city={Muğla}, country={Turkey}, year={2016}}