M. MARANGOZ Et Al. , "Tüketicilerin Mobil Tabanlı İzinli Pazarlama Uygulamalarına Yönelik Tutumlarını Etkileyen Faktörler," Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.1, pp.19-46, 2012
MARANGOZ, M. Et Al. 2012. Tüketicilerin Mobil Tabanlı İzinli Pazarlama Uygulamalarına Yönelik Tutumlarını Etkileyen Faktörler. Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.1 , 19-46.
MARANGOZ, M., ÇOLAKOĞLU, H., & AYDIN, A. E., (2012). Tüketicilerin Mobil Tabanlı İzinli Pazarlama Uygulamalarına Yönelik Tutumlarını Etkileyen Faktörler. Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.1, 19-46.
MARANGOZ, MEHMET, HALE ÇOLAKOĞLU, And ALİ EMRE AYDIN. "Tüketicilerin Mobil Tabanlı İzinli Pazarlama Uygulamalarına Yönelik Tutumlarını Etkileyen Faktörler," Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.1, 19-46, 2012
MARANGOZ, MEHMET Et Al. "Tüketicilerin Mobil Tabanlı İzinli Pazarlama Uygulamalarına Yönelik Tutumlarını Etkileyen Faktörler." Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.1, pp.19-46, 2012
MARANGOZ, M. ÇOLAKOĞLU, H. And AYDIN, A. E. (2012) . "Tüketicilerin Mobil Tabanlı İzinli Pazarlama Uygulamalarına Yönelik Tutumlarını Etkileyen Faktörler." Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.1, pp.19-46.
@article{article, author={MEHMET MARANGOZ Et Al. }, title={Tüketicilerin Mobil Tabanlı İzinli Pazarlama Uygulamalarına Yönelik Tutumlarını Etkileyen Faktörler}, journal={Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi}, year=2012, pages={19-46} }