F. KILIÇ, "Pazarlamada Sosyal Medyanın Etkisi ve Kullanım Nedenleri," International Conference on Empirical Economics and Social Sciences (ICEESS’18) , 2018
KILIÇ, F. 2018. Pazarlamada Sosyal Medyanın Etkisi ve Kullanım Nedenleri. International Conference on Empirical Economics and Social Sciences (ICEESS’18) .
KILIÇ, F., (2018). Pazarlamada Sosyal Medyanın Etkisi ve Kullanım Nedenleri . International Conference on Empirical Economics and Social Sciences (ICEESS’18)
KILIÇ, FİGEN. "Pazarlamada Sosyal Medyanın Etkisi ve Kullanım Nedenleri," International Conference on Empirical Economics and Social Sciences (ICEESS’18), 2018
KILIÇ, FİGEN. "Pazarlamada Sosyal Medyanın Etkisi ve Kullanım Nedenleri." International Conference on Empirical Economics and Social Sciences (ICEESS’18) , 2018
KILIÇ, F. (2018) . "Pazarlamada Sosyal Medyanın Etkisi ve Kullanım Nedenleri." International Conference on Empirical Economics and Social Sciences (ICEESS’18) .
@conferencepaper{conferencepaper, author={FİGEN KILIÇ}, title={Pazarlamada Sosyal Medyanın Etkisi ve Kullanım Nedenleri}, congress name={International Conference on Empirical Economics and Social Sciences (ICEESS’18)}, city={}, country={}, year={2018}}