İ. EVİN GENCEL And A. S. Saracaloğlu, "Öğrencilerin Öğrenme Stilleri İle Sosyal Bilgiler Programının Hedeflerine Erişi Düzeyleri Arasındaki İlişki," Milli Eğitim Dergisi , vol.38, no.183, pp.330-348, 2009
EVİN GENCEL, İ. And Saracaloğlu, A. S. 2009. Öğrencilerin Öğrenme Stilleri İle Sosyal Bilgiler Programının Hedeflerine Erişi Düzeyleri Arasındaki İlişki. Milli Eğitim Dergisi , vol.38, no.183 , 330-348.
EVİN GENCEL, İ., & Saracaloğlu, A. S., (2009). Öğrencilerin Öğrenme Stilleri İle Sosyal Bilgiler Programının Hedeflerine Erişi Düzeyleri Arasındaki İlişki. Milli Eğitim Dergisi , vol.38, no.183, 330-348.
EVİN GENCEL, İLKE, And Asuman Seda Saracaloğlu. "Öğrencilerin Öğrenme Stilleri İle Sosyal Bilgiler Programının Hedeflerine Erişi Düzeyleri Arasındaki İlişki," Milli Eğitim Dergisi , vol.38, no.183, 330-348, 2009
EVİN GENCEL, İLKE E. And Saracaloğlu, Asuman S. . "Öğrencilerin Öğrenme Stilleri İle Sosyal Bilgiler Programının Hedeflerine Erişi Düzeyleri Arasındaki İlişki." Milli Eğitim Dergisi , vol.38, no.183, pp.330-348, 2009
EVİN GENCEL, İ. And Saracaloğlu, A. S. (2009) . "Öğrencilerin Öğrenme Stilleri İle Sosyal Bilgiler Programının Hedeflerine Erişi Düzeyleri Arasındaki İlişki." Milli Eğitim Dergisi , vol.38, no.183, pp.330-348.
@article{article, author={İLKE EVİN GENCEL And author={Asuman Seda Saracaloğlu}, title={Öğrencilerin Öğrenme Stilleri İle Sosyal Bilgiler Programının Hedeflerine Erişi Düzeyleri Arasındaki İlişki}, journal={Milli Eğitim Dergisi}, year=2009, pages={330-348} }