B. KIZILASLAN TUNÇER And G. ERDEN, "Boşluk Doldurma Testlerinin İlkokul 4.Sınıf Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Düzeylerini Belirlemede Kullanılabilirliği," MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , no.1, pp.318-324, 2015
KIZILASLAN TUNÇER, B. And ERDEN, G. 2015. Boşluk Doldurma Testlerinin İlkokul 4.Sınıf Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Düzeylerini Belirlemede Kullanılabilirliği. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , no.1 , 318-324.
KIZILASLAN TUNÇER, B., & ERDEN, G., (2015). Boşluk Doldurma Testlerinin İlkokul 4.Sınıf Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Düzeylerini Belirlemede Kullanılabilirliği. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , no.1, 318-324.
KIZILASLAN TUNÇER, BERFU, And Gülcan ERDEN. "Boşluk Doldurma Testlerinin İlkokul 4.Sınıf Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Düzeylerini Belirlemede Kullanılabilirliği," MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , no.1, 318-324, 2015
KIZILASLAN TUNÇER, BERFU K. And ERDEN, Gülcan. "Boşluk Doldurma Testlerinin İlkokul 4.Sınıf Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Düzeylerini Belirlemede Kullanılabilirliği." MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , no.1, pp.318-324, 2015
KIZILASLAN TUNÇER, B. And ERDEN, G. (2015) . "Boşluk Doldurma Testlerinin İlkokul 4.Sınıf Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Düzeylerini Belirlemede Kullanılabilirliği." MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , no.1, pp.318-324.
@article{article, author={BERFU KIZILASLAN TUNÇER And author={Gülcan ERDEN}, title={Boşluk Doldurma Testlerinin İlkokul 4.Sınıf Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Düzeylerini Belirlemede Kullanılabilirliği}, journal={MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ}, year=2015, pages={318-324} }