A. Yıldırım, "Satın Alma Alışkanlıklarında Influencer Marketing Etkisi ," UYSAD 8 th International Conference on Management and Social Sciences , İstanbul, Turkey, pp.60-61, 2021
Yıldırım, A. 2021. Satın Alma Alışkanlıklarında Influencer Marketing Etkisi . UYSAD 8 th International Conference on Management and Social Sciences , (İstanbul, Turkey), 60-61.
Yıldırım, A., (2021). Satın Alma Alışkanlıklarında Influencer Marketing Etkisi . UYSAD 8 th International Conference on Management and Social Sciences (pp.60-61). İstanbul, Turkey
Yıldırım, ARİF. "Satın Alma Alışkanlıklarında Influencer Marketing Etkisi ," UYSAD 8 th International Conference on Management and Social Sciences, İstanbul, Turkey, 2021
Yıldırım, ARİF. "Satın Alma Alışkanlıklarında Influencer Marketing Etkisi ." UYSAD 8 th International Conference on Management and Social Sciences , İstanbul, Turkey, pp.60-61, 2021
Yıldırım, A. (2021) . "Satın Alma Alışkanlıklarında Influencer Marketing Etkisi ." UYSAD 8 th International Conference on Management and Social Sciences , İstanbul, Turkey, pp.60-61.
@conferencepaper{conferencepaper, author={ARİF YILDIRIM}, title={Satın Alma Alışkanlıklarında Influencer Marketing Etkisi }, congress name={UYSAD 8 th International Conference on Management and Social Sciences}, city={İstanbul}, country={Turkey}, year={2021}, pages={60-61} }