A. A. KOLUKISA And B. KULAMSHAEVA, "Yabancı Dil Eğitiminde Örtük Öğrenim Yönteminin Okuma Parçalarına Uyarlanması Implicit Learning Theory For Reading Texts," Uluslararası Beşeri Bilimler ve Eğitim Derigisi - International Journal of Humanities and Education (IHJE) , vol.1, no.2, pp.168-181, 2015
KOLUKISA, A. A. And KULAMSHAEVA, B. 2015. Yabancı Dil Eğitiminde Örtük Öğrenim Yönteminin Okuma Parçalarına Uyarlanması Implicit Learning Theory For Reading Texts. Uluslararası Beşeri Bilimler ve Eğitim Derigisi - International Journal of Humanities and Education (IHJE) , vol.1, no.2 , 168-181.
KOLUKISA, A. A., & KULAMSHAEVA, B., (2015). Yabancı Dil Eğitiminde Örtük Öğrenim Yönteminin Okuma Parçalarına Uyarlanması Implicit Learning Theory For Reading Texts. Uluslararası Beşeri Bilimler ve Eğitim Derigisi - International Journal of Humanities and Education (IHJE) , vol.1, no.2, 168-181.
KOLUKISA, ALİ, And BAKTYGUL KULAMSHAEVA. "Yabancı Dil Eğitiminde Örtük Öğrenim Yönteminin Okuma Parçalarına Uyarlanması Implicit Learning Theory For Reading Texts," Uluslararası Beşeri Bilimler ve Eğitim Derigisi - International Journal of Humanities and Education (IHJE) , vol.1, no.2, 168-181, 2015
KOLUKISA, ALİ A. And KULAMSHAEVA, BAKTYGUL. "Yabancı Dil Eğitiminde Örtük Öğrenim Yönteminin Okuma Parçalarına Uyarlanması Implicit Learning Theory For Reading Texts." Uluslararası Beşeri Bilimler ve Eğitim Derigisi - International Journal of Humanities and Education (IHJE) , vol.1, no.2, pp.168-181, 2015
KOLUKISA, A. A. And KULAMSHAEVA, B. (2015) . "Yabancı Dil Eğitiminde Örtük Öğrenim Yönteminin Okuma Parçalarına Uyarlanması Implicit Learning Theory For Reading Texts." Uluslararası Beşeri Bilimler ve Eğitim Derigisi - International Journal of Humanities and Education (IHJE) , vol.1, no.2, pp.168-181.
@article{article, author={ALİ AYCAN KOLUKISA And author={BAKTYGUL KULAMSHAEVA}, title={Yabancı Dil Eğitiminde Örtük Öğrenim Yönteminin Okuma Parçalarına Uyarlanması Implicit Learning Theory For Reading Texts}, journal={Uluslararası Beşeri Bilimler ve Eğitim Derigisi - International Journal of Humanities and Education (IHJE)}, year=2015, pages={168-181} }