E. BAYRAKTAR KÖSE And H. ÇOLAKOĞLU, "MARKA ANTROPOMORFİZMİ İLE MARKA AŞKI İLİŞKİSİNDE MARKA GÜVENİNİN ROLÜ," Girişimcilik ve Kalkınma Dergisi , vol.16, no.1, pp.46-60, 2021
BAYRAKTAR KÖSE, E. And ÇOLAKOĞLU, H. 2021. MARKA ANTROPOMORFİZMİ İLE MARKA AŞKI İLİŞKİSİNDE MARKA GÜVENİNİN ROLÜ. Girişimcilik ve Kalkınma Dergisi , vol.16, no.1 , 46-60.
BAYRAKTAR KÖSE, E., & ÇOLAKOĞLU, H., (2021). MARKA ANTROPOMORFİZMİ İLE MARKA AŞKI İLİŞKİSİNDE MARKA GÜVENİNİN ROLÜ. Girişimcilik ve Kalkınma Dergisi , vol.16, no.1, 46-60.
BAYRAKTAR KÖSE, ELÇİN, And HALE ÇOLAKOĞLU. "MARKA ANTROPOMORFİZMİ İLE MARKA AŞKI İLİŞKİSİNDE MARKA GÜVENİNİN ROLÜ," Girişimcilik ve Kalkınma Dergisi , vol.16, no.1, 46-60, 2021
BAYRAKTAR KÖSE, ELÇİN B. And ÇOLAKOĞLU, HALE. "MARKA ANTROPOMORFİZMİ İLE MARKA AŞKI İLİŞKİSİNDE MARKA GÜVENİNİN ROLÜ." Girişimcilik ve Kalkınma Dergisi , vol.16, no.1, pp.46-60, 2021
BAYRAKTAR KÖSE, E. And ÇOLAKOĞLU, H. (2021) . "MARKA ANTROPOMORFİZMİ İLE MARKA AŞKI İLİŞKİSİNDE MARKA GÜVENİNİN ROLÜ." Girişimcilik ve Kalkınma Dergisi , vol.16, no.1, pp.46-60.
@article{article, author={ELÇİN BAYRAKTAR KÖSE And author={HALE ÇOLAKOĞLU}, title={MARKA ANTROPOMORFİZMİ İLE MARKA AŞKI İLİŞKİSİNDE MARKA GÜVENİNİN ROLÜ}, journal={Girişimcilik ve Kalkınma Dergisi}, year=2021, pages={46-60} }