H. ESEN AYGÜN, "İlkokul Öğrencileri İçin Okuma Alışkanlığı Ölçeği’nin Psikometrik Özelliklerinin Belirlenmesi," Anadolu Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergis , vol.9, no.2, pp.683-707, 2019
ESEN AYGÜN, H. 2019. İlkokul Öğrencileri İçin Okuma Alışkanlığı Ölçeği’nin Psikometrik Özelliklerinin Belirlenmesi. Anadolu Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergis , vol.9, no.2 , 683-707.
ESEN AYGÜN, H., (2019). İlkokul Öğrencileri İçin Okuma Alışkanlığı Ölçeği’nin Psikometrik Özelliklerinin Belirlenmesi. Anadolu Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergis , vol.9, no.2, 683-707.
ESEN AYGÜN, HANİFE. "İlkokul Öğrencileri İçin Okuma Alışkanlığı Ölçeği’nin Psikometrik Özelliklerinin Belirlenmesi," Anadolu Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergis , vol.9, no.2, 683-707, 2019
ESEN AYGÜN, HANİFE E. . "İlkokul Öğrencileri İçin Okuma Alışkanlığı Ölçeği’nin Psikometrik Özelliklerinin Belirlenmesi." Anadolu Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergis , vol.9, no.2, pp.683-707, 2019
ESEN AYGÜN, H. (2019) . "İlkokul Öğrencileri İçin Okuma Alışkanlığı Ölçeği’nin Psikometrik Özelliklerinin Belirlenmesi." Anadolu Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergis , vol.9, no.2, pp.683-707.
@article{article, author={HANİFE ESEN AYGÜN}, title={İlkokul Öğrencileri İçin Okuma Alışkanlığı Ölçeği’nin Psikometrik Özelliklerinin Belirlenmesi}, journal={Anadolu Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergis}, year=2019, pages={683-707} }