G. Hacıömeroğlu, "İlkokul Öğrencilerinin Teknoloji Destekli Matematik Öğrenmeye Yönelik Tutum ve Kaygı Düzeylerinin İncelenmesi.," Journal of Computer and Education Research , vol.7, pp.356-382, 2019
Hacıömeroğlu, G. 2019. İlkokul Öğrencilerinin Teknoloji Destekli Matematik Öğrenmeye Yönelik Tutum ve Kaygı Düzeylerinin İncelenmesi.. Journal of Computer and Education Research , vol.7 , 356-382.
Hacıömeroğlu, G., (2019). İlkokul Öğrencilerinin Teknoloji Destekli Matematik Öğrenmeye Yönelik Tutum ve Kaygı Düzeylerinin İncelenmesi.. Journal of Computer and Education Research , vol.7, 356-382.
Hacıömeroğlu, GÜNEY. "İlkokul Öğrencilerinin Teknoloji Destekli Matematik Öğrenmeye Yönelik Tutum ve Kaygı Düzeylerinin İncelenmesi.," Journal of Computer and Education Research , vol.7, 356-382, 2019
Hacıömeroğlu, GÜNEY. "İlkokul Öğrencilerinin Teknoloji Destekli Matematik Öğrenmeye Yönelik Tutum ve Kaygı Düzeylerinin İncelenmesi.." Journal of Computer and Education Research , vol.7, pp.356-382, 2019
Hacıömeroğlu, G. (2019) . "İlkokul Öğrencilerinin Teknoloji Destekli Matematik Öğrenmeye Yönelik Tutum ve Kaygı Düzeylerinin İncelenmesi.." Journal of Computer and Education Research , vol.7, pp.356-382.
@article{article, author={GÜNEY HACIÖMEROĞLU}, title={İlkokul Öğrencilerinin Teknoloji Destekli Matematik Öğrenmeye Yönelik Tutum ve Kaygı Düzeylerinin İncelenmesi.}, journal={Journal of Computer and Education Research}, year=2019, pages={356-382} }