H. Ö. ILGIN And Y. ÇELİK, "Kurumsal İletişim Aracı Olarak Dijital Medya: Telekomünikasyon Firmalarının Dijital Medya Kullanımları," In Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler-2 Alanında Yeni Ufuklar , New-York: Gece Akademi, 2019, pp.184-202.
ILGIN, H. Ö. And ÇELİK, Y. Kurumsal İletişim Aracı Olarak Dijital Medya: Telekomünikasyon Firmalarının Dijital Medya Kullanımları. 2019. In Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler-2 Alanında Yeni Ufuklar , Gece Akademi, New-York, 184-202.
ILGIN, H. Ö., & ÇELİK, Y., (2019). Kurumsal İletişim Aracı Olarak Dijital Medya: Telekomünikasyon Firmalarının Dijital Medya Kullanımları. Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler-2 Alanında Yeni Ufuklar (pp.184-202), New-York: Gece Akademi.
ILGIN, HİCRAN, And YARKIN ÇELİK. "Kurumsal İletişim Aracı Olarak Dijital Medya: Telekomünikasyon Firmalarının Dijital Medya Kullanımları." In Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler-2 Alanında Yeni Ufuklar , 184-202. New-York: Gece Akademi, 2019
ILGIN, HİCRAN Ö. And ÇELİK, YARKIN. "Kurumsal İletişim Aracı Olarak Dijital Medya: Telekomünikasyon Firmalarının Dijital Medya Kullanımları." Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler-2 Alanında Yeni Ufuklar , Gece Akademi, 2019, pp.184-202.
ILGIN, H. Ö. And ÇELİK, Y. (2019) "Kurumsal İletişim Aracı Olarak Dijital Medya: Telekomünikasyon Firmalarının Dijital Medya Kullanımları", Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler-2 Alanında Yeni Ufuklar . New-York: Gece Akademi.
@bookchapter{bookchapter, author ={HİCRAN ÖZLEM ILGIN And author ={YARKIN ÇELİK}, chaptertitle={Kurumsal İletişim Aracı Olarak Dijital Medya: Telekomünikasyon Firmalarının Dijital Medya Kullanımları}, booktitle={ Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler-2 Alanında Yeni Ufuklar}, publisher={Gece Akademi}, city={New-York},year={2019} }