Y. GÜLTEKİN And S. ÖZTÜRK, "Online Tüketici Yorumlarının Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi ve Tutumun Aracılık Rolünün İncelenmesi," SOCIAL MENTALITY AND RESEARCHER THINKERS JOURNAL , vol.7, no.40, pp.29-41, 2021
GÜLTEKİN, Y. And ÖZTÜRK, S. 2021. Online Tüketici Yorumlarının Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi ve Tutumun Aracılık Rolünün İncelenmesi. SOCIAL MENTALITY AND RESEARCHER THINKERS JOURNAL , vol.7, no.40 , 29-41.
GÜLTEKİN, Y., & ÖZTÜRK, S., (2021). Online Tüketici Yorumlarının Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi ve Tutumun Aracılık Rolünün İncelenmesi. SOCIAL MENTALITY AND RESEARCHER THINKERS JOURNAL , vol.7, no.40, 29-41.
GÜLTEKİN, YASİN, And SERKAN ÖZTÜRK. "Online Tüketici Yorumlarının Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi ve Tutumun Aracılık Rolünün İncelenmesi," SOCIAL MENTALITY AND RESEARCHER THINKERS JOURNAL , vol.7, no.40, 29-41, 2021
GÜLTEKİN, YASİN And ÖZTÜRK, SERKAN. "Online Tüketici Yorumlarının Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi ve Tutumun Aracılık Rolünün İncelenmesi." SOCIAL MENTALITY AND RESEARCHER THINKERS JOURNAL , vol.7, no.40, pp.29-41, 2021
GÜLTEKİN, Y. And ÖZTÜRK, S. (2021) . "Online Tüketici Yorumlarının Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi ve Tutumun Aracılık Rolünün İncelenmesi." SOCIAL MENTALITY AND RESEARCHER THINKERS JOURNAL , vol.7, no.40, pp.29-41.
@article{article, author={YASİN GÜLTEKİN And author={SERKAN ÖZTÜRK}, title={Online Tüketici Yorumlarının Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi ve Tutumun Aracılık Rolünün İncelenmesi}, journal={SOCIAL MENTALITY AND RESEARCHER THINKERS JOURNAL}, year=2021, pages={29-41} }