N. KÖLEOĞLU Et Al. , "Tüketicilerin Helal Ürün Algısı ve Helal Ürünleri Satın Alma Niyetleri Üzerine Bir Araştırma," Hitit Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.9, no.1, 2016
KÖLEOĞLU, N. Et Al. 2016. Tüketicilerin Helal Ürün Algısı ve Helal Ürünleri Satın Alma Niyetleri Üzerine Bir Araştırma. Hitit Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.9, no.1 .
KÖLEOĞLU, N., erdil, t., & GEZEN, A., (2016). Tüketicilerin Helal Ürün Algısı ve Helal Ürünleri Satın Alma Niyetleri Üzerine Bir Araştırma. Hitit Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.9, no.1.
KÖLEOĞLU, NİLAY, tümay erdil, And ASLI GEZEN. "Tüketicilerin Helal Ürün Algısı ve Helal Ürünleri Satın Alma Niyetleri Üzerine Bir Araştırma," Hitit Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.9, no.1, 2016
KÖLEOĞLU, NİLAY Et Al. "Tüketicilerin Helal Ürün Algısı ve Helal Ürünleri Satın Alma Niyetleri Üzerine Bir Araştırma." Hitit Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.9, no.1, 2016
KÖLEOĞLU, N. erdil, t. And GEZEN, A. (2016) . "Tüketicilerin Helal Ürün Algısı ve Helal Ürünleri Satın Alma Niyetleri Üzerine Bir Araştırma." Hitit Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.9, no.1.
@article{article, author={NİLAY KÖLEOĞLU Et Al. }, title={Tüketicilerin Helal Ürün Algısı ve Helal Ürünleri Satın Alma Niyetleri Üzerine Bir Araştırma}, journal={Hitit Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2016}