Y. TUTAR SERTER, "TARİH ÖĞRETİMİNDE MATERYAL KULLANIMININ ÖĞRENME ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ," ULEAD 2017- VII ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ , Çanakkale, Turkey, 2017
TUTAR SERTER, Y. 2017. TARİH ÖĞRETİMİNDE MATERYAL KULLANIMININ ÖĞRENME ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ. ULEAD 2017- VII ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ , (Çanakkale, Turkey).
TUTAR SERTER, Y., (2017). TARİH ÖĞRETİMİNDE MATERYAL KULLANIMININ ÖĞRENME ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ . ULEAD 2017- VII ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Çanakkale, Turkey
TUTAR SERTER, YELDA. "TARİH ÖĞRETİMİNDE MATERYAL KULLANIMININ ÖĞRENME ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ," ULEAD 2017- VII ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Çanakkale, Turkey, 2017
TUTAR SERTER, YELDA T. . "TARİH ÖĞRETİMİNDE MATERYAL KULLANIMININ ÖĞRENME ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ." ULEAD 2017- VII ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ , Çanakkale, Turkey, 2017
TUTAR SERTER, Y. (2017) . "TARİH ÖĞRETİMİNDE MATERYAL KULLANIMININ ÖĞRENME ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ." ULEAD 2017- VII ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ , Çanakkale, Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={YELDA TUTAR SERTER}, title={TARİH ÖĞRETİMİNDE MATERYAL KULLANIMININ ÖĞRENME ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ}, congress name={ULEAD 2017- VII ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ}, city={Çanakkale}, country={Turkey}, year={2017}}