L. Atay Et Al. , "Otel İşletmelerinde Uygulanan İçsel Pazarlama Faaliyetlerinin Çalışanların Duygusal Bağlılık Tutumlarına Etkisi: Çanakkale Örneği," Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.10, no.49, pp.531-541, 2017
Atay, L. Et Al. 2017. Otel İşletmelerinde Uygulanan İçsel Pazarlama Faaliyetlerinin Çalışanların Duygusal Bağlılık Tutumlarına Etkisi: Çanakkale Örneği. Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.10, no.49 , 531-541.
Atay, L., Soylu, Y., & Yıldırım, H. M., (2017). Otel İşletmelerinde Uygulanan İçsel Pazarlama Faaliyetlerinin Çalışanların Duygusal Bağlılık Tutumlarına Etkisi: Çanakkale Örneği. Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.10, no.49, 531-541.
Atay, LÜTFİ, YASİN SOYLU, And HACI MEHMET YILDIRIM. "Otel İşletmelerinde Uygulanan İçsel Pazarlama Faaliyetlerinin Çalışanların Duygusal Bağlılık Tutumlarına Etkisi: Çanakkale Örneği," Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.10, no.49, 531-541, 2017
Atay, LÜTFİ Et Al. "Otel İşletmelerinde Uygulanan İçsel Pazarlama Faaliyetlerinin Çalışanların Duygusal Bağlılık Tutumlarına Etkisi: Çanakkale Örneği." Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.10, no.49, pp.531-541, 2017
Atay, L. Soylu, Y. And Yıldırım, H. M. (2017) . "Otel İşletmelerinde Uygulanan İçsel Pazarlama Faaliyetlerinin Çalışanların Duygusal Bağlılık Tutumlarına Etkisi: Çanakkale Örneği." Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.10, no.49, pp.531-541.
@article{article, author={LÜTFİ ATAY Et Al. }, title={Otel İşletmelerinde Uygulanan İçsel Pazarlama Faaliyetlerinin Çalışanların Duygusal Bağlılık Tutumlarına Etkisi: Çanakkale Örneği}, journal={Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi}, year=2017, pages={531-541} }