E. Bil And G. Gökçe, "Tüketicilerin plansız satın alma davranışının satın alma sonrası pişmanlık ve webrooming davranışına etkisi," Business & Management Studies: An International Journal , vol.10, no.1, pp.208-228, 2022
Bil, E. And Gökçe, G. 2022. Tüketicilerin plansız satın alma davranışının satın alma sonrası pişmanlık ve webrooming davranışına etkisi. Business & Management Studies: An International Journal , vol.10, no.1 , 208-228.
Bil, E., & Gökçe, G., (2022). Tüketicilerin plansız satın alma davranışının satın alma sonrası pişmanlık ve webrooming davranışına etkisi. Business & Management Studies: An International Journal , vol.10, no.1, 208-228.
Bil, ERKAN, And Gülcan Gökçe. "Tüketicilerin plansız satın alma davranışının satın alma sonrası pişmanlık ve webrooming davranışına etkisi," Business & Management Studies: An International Journal , vol.10, no.1, 208-228, 2022
Bil, ERKAN And Gökçe, Gülcan. "Tüketicilerin plansız satın alma davranışının satın alma sonrası pişmanlık ve webrooming davranışına etkisi." Business & Management Studies: An International Journal , vol.10, no.1, pp.208-228, 2022
Bil, E. And Gökçe, G. (2022) . "Tüketicilerin plansız satın alma davranışının satın alma sonrası pişmanlık ve webrooming davranışına etkisi." Business & Management Studies: An International Journal , vol.10, no.1, pp.208-228.
@article{article, author={ERKAN BİL And author={Gülcan Gökçe}, title={Tüketicilerin plansız satın alma davranışının satın alma sonrası pişmanlık ve webrooming davranışına etkisi}, journal={Business & Management Studies: An International Journal}, year=2022, pages={208-228} }