G. Gümüştekin Et Al. , "Sanal Organizasyonların E-Hizmet Kalitesinin Müşterilerin Teknoloji Kabullerine Etkisi," Akademik Bakış Uluslararası Hakemli Sosyal Bilimler E-Dergisi , no.37, pp.1-20, 2013
Gümüştekin, G. Et Al. 2013. Sanal Organizasyonların E-Hizmet Kalitesinin Müşterilerin Teknoloji Kabullerine Etkisi. Akademik Bakış Uluslararası Hakemli Sosyal Bilimler E-Dergisi , no.37 , 1-20.
Gümüştekin, G., Şenel, B., & Şenel, M., (2013). Sanal Organizasyonların E-Hizmet Kalitesinin Müşterilerin Teknoloji Kabullerine Etkisi. Akademik Bakış Uluslararası Hakemli Sosyal Bilimler E-Dergisi , no.37, 1-20.
Gümüştekin, GÜLTEN, Bilgin Şenel, And Mine Şenel. "Sanal Organizasyonların E-Hizmet Kalitesinin Müşterilerin Teknoloji Kabullerine Etkisi," Akademik Bakış Uluslararası Hakemli Sosyal Bilimler E-Dergisi , no.37, 1-20, 2013
Gümüştekin, GÜLTEN Et Al. "Sanal Organizasyonların E-Hizmet Kalitesinin Müşterilerin Teknoloji Kabullerine Etkisi." Akademik Bakış Uluslararası Hakemli Sosyal Bilimler E-Dergisi , no.37, pp.1-20, 2013
Gümüştekin, G. Şenel, B. And Şenel, M. (2013) . "Sanal Organizasyonların E-Hizmet Kalitesinin Müşterilerin Teknoloji Kabullerine Etkisi." Akademik Bakış Uluslararası Hakemli Sosyal Bilimler E-Dergisi , no.37, pp.1-20.
@article{article, author={GÜLTEN GÜMÜŞTEKİN Et Al. }, title={Sanal Organizasyonların E-Hizmet Kalitesinin Müşterilerin Teknoloji Kabullerine Etkisi}, journal={Akademik Bakış Uluslararası Hakemli Sosyal Bilimler E-Dergisi}, year=2013, pages={1-20} }