U. C. Topçu Et Al. , "Antecedents of Conspicuous Consumption: Self-Concept, Social Status and Consumer Materialism," Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.12, no.1, pp.151-185, 2020
Topçu, U. C. Et Al. 2020. Antecedents of Conspicuous Consumption: Self-Concept, Social Status and Consumer Materialism. Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.12, no.1 , 151-185.
Topçu, U. C., Eroğlu, U., & Özer, A., (2020). Antecedents of Conspicuous Consumption: Self-Concept, Social Status and Consumer Materialism. Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.12, no.1, 151-185.
Topçu, ULVİ, UMUT EROĞLU, And Alper Özer. "Antecedents of Conspicuous Consumption: Self-Concept, Social Status and Consumer Materialism," Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.12, no.1, 151-185, 2020
Topçu, ULVİ C. Et Al. "Antecedents of Conspicuous Consumption: Self-Concept, Social Status and Consumer Materialism." Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.12, no.1, pp.151-185, 2020
Topçu, U. C. Eroğlu, U. And Özer, A. (2020) . "Antecedents of Conspicuous Consumption: Self-Concept, Social Status and Consumer Materialism." Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.12, no.1, pp.151-185.
@article{article, author={ULVİ CENAP TOPÇU Et Al. }, title={Antecedents of Conspicuous Consumption: Self-Concept, Social Status and Consumer Materialism}, journal={Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi}, year=2020, pages={151-185} }