M. Mayda, "Markalaşma Yolunda Develi’nin Marka Değerleri," In Develi’de Örnek Bir Yerel Kalkınma Planlaması Detok Teknik Planlamaya Geçiş , Adana: Nobel Yayın Dağıtım, 2015, pp.293-307.
Mayda, M. Markalaşma Yolunda Develi’nin Marka Değerleri. 2015. In Develi’de Örnek Bir Yerel Kalkınma Planlaması Detok Teknik Planlamaya Geçiş , Nobel Yayın Dağıtım, Adana, 293-307.
Mayda, M., (2015). Markalaşma Yolunda Develi’nin Marka Değerleri. Develi’de Örnek Bir Yerel Kalkınma Planlaması Detok Teknik Planlamaya Geçiş (pp.293-307), Adana: Nobel Yayın Dağıtım.
Mayda, MUSTAFA. "Markalaşma Yolunda Develi’nin Marka Değerleri." In Develi’de Örnek Bir Yerel Kalkınma Planlaması Detok Teknik Planlamaya Geçiş , 293-307. Adana: Nobel Yayın Dağıtım, 2015
Mayda, MUSTAFA. "Markalaşma Yolunda Develi’nin Marka Değerleri." Develi’de Örnek Bir Yerel Kalkınma Planlaması Detok Teknik Planlamaya Geçiş , Nobel Yayın Dağıtım, 2015, pp.293-307.
Mayda, M. (2015) "Markalaşma Yolunda Develi’nin Marka Değerleri", Develi’de Örnek Bir Yerel Kalkınma Planlaması Detok Teknik Planlamaya Geçiş . Adana: Nobel Yayın Dağıtım.
@bookchapter{bookchapter, author ={MUSTAFA MAYDA}, chaptertitle={Markalaşma Yolunda Develi’nin Marka Değerleri}, booktitle={ Develi’de Örnek Bir Yerel Kalkınma Planlaması Detok Teknik Planlamaya Geçiş}, publisher={Nobel Yayın Dağıtım}, city={Adana},year={2015} }